
Descrierea companiei
ARMIRA România este o companie specializată în domeniul serviciilor. Este un partener Orange România redutabil atât pentru clienții săi cât și pentru anagajati.
Cerințele pentru ocuparea acestui post sunt următoarele:
- Studii finalizate;
- Experiență în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj;
- Permis de conducere categoria B;
- Cunoștințe PC;
- Disponibilitate pentru lucru în teren.
Candidatul ideal trebuie să fie o persoană cu bune abilități de planificare, organizare, coordonare, un bun negociator, cu aptitudini de comunicare.
Descrierea jobului:
Elaborează și propune spre aprobarea conducerii firmei planul de vânzări însoțit de o politică dinamică de creștere a volumului de vânzări.
Urmărește realizarea planului de vânzări.
Stabilește obiective clare pentru orientarea și organizarea activității de vânzări.
Analizează săptămânal activitatea și ia decizii privind dezvoltarea.
Contactează noi clienți și le prezintă propuneri concrete de colaborare.
Coordonează, îndruma și controlează modul de organizare și desfășurare a activității echipei, astfel încât să asigure utilizarea eficientă a timpului de lucru.
Întocmește și prezintă rapoarte cu propuneri și studii privind folosirea celor mai eficiente metode de îmbunătățire a programului de vânzări și de promovare a produselor / serviciilor noi, în funcție de cerințele pieței.
Participă la recrutarea, antrenarea și dezvoltarea echipei de vânzări, în colaborare cu Managerul de Resurse Umane.
Beneficii:
Salariu motivant+bonusuri de performanță;
Comision din vânzări; (toate pe cartea de muncă)
Mașină și telefon de serviciu;
Oportunitatea de a lucra într-o echipă de profesioniști.
Anunţ ieşit din termen!